وبلاگ ایده های نو وبلاگ ایده های نو

وبلاگ ایده های نو

 

 

یه اعتراف سنگین!

دیشب مامان داشت وسایل تو آشپزخونه رو جابجا میکرد که یهو پاش گرفت و نشت رو صندلی معلوم بود کلی درد داره و جلوی من هیچی نمیگه.....

دوستام پونزده ساله دارم باهاش زندگی میکنم تازه دیشب فهمیدم چقدر دوسش دارم و چقدر بهش وابسته ام یا مثلا چند سال پیش یه پرتغال پرید تو گلوی من و من دیگه داشتم خفه میشدم لبام کبود شد و نفسام به شمارش افتاد.یادمه من و آوا تو خونه تنها بودیم من فکر میکردم آوا هیچ حسی نسبت بهم نداره اما تو اون شرایط وقتی دیدم واستاده تو هال جیغ میزنه و خودشو به درو دیوار میکوبه ودنبال هر راه حلی میگرده که آروومم کنه و بعد که من خوب شدم اونم خوب شد با گوشه اشکی کنار چشمش فهمیدم ما آدما چقدر به هم وابسته ایم؟؟؟

یعنی مرگ و نبودن باعث این وابستگی پنهانی میشه؟:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, |
 
دریا نویدی

به من بگویید فرزانگان بوم و قلم! چگونه خورشیدی را تصویر میکنید که ترسیمش سراسر خاک را خاکستر نمی کند؟ حسین پناهی

 

لینکها

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» فرصت بودن...

» در جستجوی تفاوت

» 21 تیرماه روز بدون نایلکس...:()

» وصیت نامه حسین پناهی.....

» گیاهخواری و صلح....

» پیست

» میوه تاریک

» برای همه مامان بزرگای دنیا!!

» یه اعتراف سنگین!

» حال این روزای من....

 

ارشیو

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

فروردين 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390

آذر 1390

آبان 1390

مهر 1390

 

نویسندکان

دریا نویدی

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ایده های نو و آدرس gordafarid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 58362
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1